27.9.11

Oh ♥


Assalamualaikum . hello bloggers . harini aku nak cite ciri2 girlfriend yang aku nak ;D

Gangsterisme sikit


bkn ape, aku nie kurang terror dalam seni mempertahankan diri , kalau dia ada black belt ok la jugak .lagipun aku risau kalau kot2 la aku tak dapat hantar dia balik pas dating ke , takut la kan kalau ada malaun2 mana kacau dia, atleast dia ada martial art.

Comel .

sebab kalau gf aku cantik , ramai yang nak rapat . kononnya kawan pastu rembat gf aku . damn ..bagi aku lebih baik gf aku tak cantik , janji dia comel kan kan .

Setia & Tegas

haaa yang nie , aku memang nak bakal gf aku ni setia , tapi tegas , pasal aku ni kadang2 hampeh dalam buat keputusan .Bukan tak boleh berdikari , aku ni selalunya tak tepat pendirian , so better aku cari gf yang sekepala dengan aku dan tolong aku buat keputusan .

Ketinggian

biar la bakal gf aku ni rendah macam aku coz aku ni pendekkk sangat . kalau tinggi sangat kang tak sesuai uu . nanti orang kata aku macam adik2 dia pulak . segan dia nanti , bukan dia je segan , aku2 sekali pun boleh segan der . ahaks

Up-To-Date

aku ni suka fashion. tapi kan kalau aku nak bakal gf aku up-to-date macam aku(perasan je) , tapi aku lagi suka bakal gf aku pakai macam Hana Tajima yaww (eh2 perasan je)

Music Lover

Aku ni suka main drum dan kalau ada rezeki aku nak jadi drummer macam idola aku mendiang Jimmy "The Reverend Tholomew Plague" Sullivan . dan kalaula karier aku memang dalam muzik , aku nak dia support aku sepanjang karier aku .. (if aku jadi musician laaa)



No comments:

Post a Comment