12.9.11

Baik Punya .

Hello and Assalamualaikum . :D aku kembali tulis blog nie . even untuk sekejap aje . anyway aku nak mengimbau kembali macam mana aku berkenalan dengan Nooramanina bte Azmi aka Nyna .(sekitar 2009-2010)

masa aku kenal Amanina . aku masih kerja kat McDonald's Taman Seri Serdang . dalam bulan 11 2009( aku jadi casual crew mcd pada masa tu , tak full time crew la maksudnye) pada petang tu , aku jaga lobby,itulah first time aku terpandang seorang perempuan yang cantik(pada masa tu la) yang pakai baju pengawas tertera nametag "NurAmanina" orangnya kecik je , mata besar ,(which is aku suka mata dia tu , besar tapi lawa hehe) masa tu aku agak gila2 sikit . main2 mop menarik perhatian beliau kala itu , eceh! aku dapat no telefon dia masa aku tak kerja. itu pun adik aku yang mintakkan . last2 Nyna suruh aku cakap dengan dia .selepas bertukar2 no phone,aku pun dengan excitednya texting message dia . last text message bertulis "nie last kredit,nyna topup maybe awal tahun , anyway selamat tahun baru 2010"(lebih kurang la dia taip macam tu ) pada 2010, aku diterima kerja kat Mcd sebagai full time crew , masa nie la keluar lagu yang aku bagi kat dia -"Lagu Kita" by Aizat & "Bila Kau Kata Kau Sayang" by Screen . entah la bila masa aku terdengar dua2 lagu nie aku tak berapa ingat . nak dijadikan cerita , Nyna selalu datang Mcd , start tu aku dengan Asyraf(Kris Allen) usha Nyna dari balik transfer Bin , masa tu la aku ckp kat Asyraf "awek aku dtg, baik punye tak ? " Asyraf ckp a'ah baik punyaaaaaa. start tu la bahasa baik punya aku gunakan bila nyna ada kat depan aku and masa aku nak cover line dgn Asyraf . haha . pada sekitar bulan 4 2010 , nyna dah ada coup baru name Afiq . masa tu perghh hati rasa lain macam jee..frust jugakkk laaa aku . dan salah satu sebab aku blah dari McDonalds Seri Serdang adalah pasal dia la . untuk setahun jugakla aku lupakan dia beb . Masa aku kerja kat Carls Jr . sekitar 2011 aku terjumpa Halwanis yang merupakan besties Nyna . dia laa yang bagitau aku nyna skang kat mana . Aku jumpa Nyna masa tu kerja kat OldTown dengan Boyfie dia laa sape lagi . kih2. baru nak bertegur sapa , dia buat tak tau lak kat aku , Boyfie dia yang ambik order aku , hohh , aku datang atas dasar persahabatan , bukan aku nak rampas awek dia tuuu cehh..selepas aku terima tawaran Ogawa pada April 2011, aku hari2 tengok Nyna & Afiq kat Secret Recipe (dorang kerja sini pas berhenti OldTown) start pada tu la aku tengok je Nyna tapi nak cakap sorry la beb ,. ko yang buat hal dengan aku , aku balas la buat2 tak kenal ko . DEAL en? tapi kan Lately nie ter"usik" sikit la perasaan aku bila terjumpa dia . time tu laaa mp3 player aku ni terpasang lagu Bila Kau Kata Kau Sayang . (dah banyak kali dah , ampeh) tadi pon aku nak bye2 kat akak yang satu tempat kerja dia(kenalan aku ) aku terpandang dia sekali lagi , dan masa tu pulak dia menoleh ke arah aku , berkocak jugak nafas di dada bila terpandang dia . ciss . tapi apa2 pun , aku tak nak merosakkan perhubungan dia & boyfie dia, aku lagi happy tengok dia bahagia :)

No comments:

Post a Comment