10.9.11

Demam 3 Days and 2 Days OFF

aku sebenarnya dah off 2 hari . tapi pada hari aku nak start kerja which is 8 September . aku diserang demam , batuk , selsema and sakit belakang . OMG ! memang tak tahan beb.. so aku diberi MC 3 hari . kesian jugak aku kat geng2 OGAWA aku(Li Na,Syafik & Kak Fairos) kerja time aku tak ade .

1st day
bila bangun pagi , aku rasa semacam je . selsema tak habis2. sobs. aku bgtau Li Na aku tak dapat datang 2 hari .

2nd day .
ingat nak bayar broadband tapi kerana badan masih lemah, aku duduk la rumah aje melayan kucing2 aku Yooshi,Cemol & Buchu . masa ni aku dah kurang selsema tapi lebih pada sakit tekak la

3rd day
aku dah boleh bangun and pergi jalan2 . masa balik rumah aku nampak mama siap2 nak keluar , aku tanye la nak pergi mana . last2 aku ikut mama pergi Papa John's Alpha Angle . dalam perjalanan banyak aku nampak kereta2 dipandu sangat laju dan gila . kat Jelatek lagi gila . driver bas tak bagi can kat kitorang and lalu jalan ikut suka mak bapak dia je . hampes . sampai Alpha Angle approximately 9:00:06PM(Mengikut jam G-Shock aku,[saje je showoff sikit, baru beli nie hahaha])sampai2 je aku jumpa dua orang staff Papa John's yang cun tapi menarik perhatian aku sorang je iaitu hostess yang jage kat depan . memang comel . muahahaha . aku dan Rez (geng papa John's) mengorat budak nie yang bernama Yani , agak comel , aku suka tgk bibir beliau , seksyi woo :)

No comments:

Post a Comment