25.9.12

Farewell....KMA.

Assalamualaikum .

  Ampang adalah salah satu tempat favourite aku , dan tempat kelahiran aku . kat sini aku dapat ramai kawan ,(dan juga lawan,well itu dah lama la .)

  Since 2005 aku dah berpindah dari Ampang ke tempat baruku . Ada yang bertanya,'Wan, kenapa kau tulis goodbye Ampang?' well aku saje je tulis mcm tu. ahhh tipu tipu

  Since aku dapat tahu ada seseorang mengaibkan aku dengan perkataan yang tidak sepatutnya(dan aku dah baca dah statement orang tersebut) aku rasa tak perlulah aku kembali ke sana,kerana ianya akan membuatkan hatiku yang sedih menjadi bertambah sedih.korang sure nak tahu kan apa isi kandungan statement tu kan ? Aku rasa tak perlu kot . Sebab aku rasa tak perlu la nak aibkan orang yang menulis kandungan sebegitu..perlu ke sembunyikan dan maafkan orang tu? aku rasa ya memang perlu even dia tak deserve dimaafkan pun atas kesalahan mengaibkan orang lain..

  Aku dah tawar hati nak ke sana lagi . Maafkan aku guys .

No comments:

Post a Comment